Quienes Somos

Mª Antònia Navarro
[ES]
Nacida en Barcelona, estudia Filosofía e Historia del Arte en la Universidad de Barcelona, colaborando en diferentes proyectos educativos europeos, entre los que destacan Sócrates, Programas del fondo social europeo y los cursos de formación permanente del profesorado. Su trabajo como profesora de filosofía en Secundaria -de 1984 a 2004- la lleva a interesarse por metodologías alternativas, comenzando así a realizar una serie de formaciones en arteterapia y técnicas teatrales aplicadas al aula, que posteriormente aplicará a sus clases. Finalmente, realiza una especialización en cuentos como recurso pedagógico, que la lleva a publicar el proyecto educativo “El cuento como herramienta pedagógica”.
En la actualidad se encuentra inmersa en su formación como actriz, así como en la investigación de las potencialidades del cuento y el relato para la generación de espectáculos.

[CAT]
Nascuda a Barcelona, estudia Filosofia i Història de l'Art a la Universitat de Barcelona, col·laborant en diferents projectes educatius europeus, entre els quals destaquen Sòcrates, Programes del fons social europeu i els cursos de formació permanent del professorat.  
La seva tasca com a professora de filosofia de Secundària -del 1984 al 2004-  la porta a interessar-se per metodologies alternatives, començant així a realitzar una sèrie de formacions en arteràpia i en tècniques teatrals aplicades a l'àula, que posteriorment aplicarà a les seves classes. Finalment, realitza una especialització en contes com a recurs pedagògic, alhora que publica el projecte educatiu El conte com a eina pedagògica”.
A l’actualitat es troba inmersa en la seva formació com actriu, així com en la investigació de les potencialitats del conte i el relat per a la generació dels espectacles de la companyia.

Web


Noelia Domínguez

[ES]

Nacida en Barcelona, a los cinco años comienza a estudiar ballet y jazz, pasando a interesarse por diferentes disciplinas artísticas hasta que expande su concepción artística a la funcionalidad del diseño estudiando interiorismo, pasando poco después al diseño de moda en su búsqueda de un trabajo más próximo al cuerpo y su movimiento. Al mismo tiempo, descubre las danzas árabe-orientales, dedicándose a la práctica y el estudio de las mismas.

En la actualidad continua su formación como bailarina, a la vez que se encarga del desarrollo del vestuario y la dirección artística de la compañía.



[CAT]
Nascuda a Barcelona, als cinc anys comença a estudiar ballet i jazz, passant a interessar-se per diferents disciplines artístiques fins que expandeix la seva concepció artística a la funcionalitat del disseny tot estudiant Interiorisme, passat poc després al Disseny de Moda en la seva recerca d'un treball més pròxim al cos i al seu moviment. Al mateix temps, descobreix les danses àrab-orientals, dedicant-se a la pràctica i l'estudi de les mateixes.
A l’actualitat continua la seva formació com a ballarina, alhora que es troba inmersa en el desenvolupament del vestuario i la direcció artística de la companyia.

 Blog · Facebook · Twitter
Blogging tips